Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.02.2011 11:49 - Коледна приказка
Автор: mishevgd Категория: Изкуство   
Прочетен: 3188 Коментари: 2 Гласове:
2



 Коледна приказка

 

Участници : Снежанка, седем джуджета, Лисана, Мецана, Сиводрешко, Бързобежко,, Врабчо, Червената шапчица, Вълчо и Катеричката.

Декор : Коледна елха, маса, столчета, чувал с играчки, украса за елхата.

 

Работилницата на Дядо Коледа. Джуджетата седят около масата и си играят..

 

Влиза Снежанка  :

            Хей, джуджета работливи,

            мили,весели,щастливи.

            Вън е вече люта зима

            идва  Новата година.

            Нека всеки да покаже,

           нека всеки да разкаже,

           подаръците дето е направил,

           дали е нещо незабравил...

Проверете после всички,

животинки,малки птички,

дали за Коледната вечер

са готови вече...

Първото джудже  :

               Аз съм първото джудже

               и милион подаръци поне

               измайсторил съм сам-сами-

               камиони,кукли и шейни.

Второто джудже  :

               А аз през цялата година

               работих за двама, за трима,

               за да имат всичките деца

               подаръци под зелената елха.

Третото джудже  :

               Вижте аз каква купчина

               приготвил съм за Новата година-

               играчки хубави, желани,

               децата да са радостни,засмяни.

Влиза Лисана :

               Много аз писма написах

                за подаръци за Кума Лиса.

                Ето нося пак писмо-

                подаръците ми да бъдат сто.

Позволете ми веднъж поне

В чувала да погледна.

А може би е по-добре

подаръците да си  взема...

 Мецана влиза тежко, тежко :

         Чакай Лисо, ти не бързай

         и чувала не отвързвай.

         Аз ще кажа строго,строго,

         ти желаеш твърде много.

 Влизат две зайчета .

 Бързобежко :

         Скок-подскок,скок-подскок

         в този сняг студен, дълбок

         едва намерихме следа

        до тук,до вашата врата.

 Сиводрешко :

       Добре,че със Зайо сме двамина

       иначе в тази люта зима,

       толкова ме беше страх,

       че по пътя никъде не спрях.

 Четвъртото джудже :

       Някой чука от дървото,

       някой чука по стъклото.

      Я да видя кой сега

      вънка мръзне в снега.

 Отваря вратата и влиза Врабчо :

      Ей,че врява има тука,

      по стъклото цяла вечер чукам.

      Оставаше ми още миг

      да замръзна. Чик-чирик.

 В стаята влиза Червената шапчица :

      Я, колко гости има баба,

      а мислех,че живее сам-сама.

      Или съм сбъркала вратата,

      че вече тъмно е в гората.

Ежко :

      Остани в тази къща,

      гост не бива да се връща.

      При нас добре дошла,

      ела при нашата елха!

 Второто джудже :

    Дали не стана вече време

   с работа да се заемем,

   че когато вън зори-зората

   ще тръгне Дядо Коледа с шейната.

 Шестото джудже :

   Аз пък искам да попитам:

   Кой направи Коледната пита?

 Всички в хор :

  Май забравили сме всички!

 Мецана  :

 Не може Коледа без пита с паричка.

 И без много-много да се бавя

 аз коледната пита ще направя,

 а вие момичета,момчета,

 чувала бързо напълнете.

 Врабчо :

 А ние ще украсим елхата

 със свещички и позлата,

 за да бъде нашата елха

 най-красива на света.

 

Всички наобикалят елхата и започват да я украсяват, а джуджетата напълват чувала и го отместват настрани.

 Вълчо с тихи стъпки се промъква:

Край елхата всички са заети

и чувала с коледни пакети

мога да  открадна от децата .

После ще избягам в гората.

 Никой няма да ме види,

ще бъда тих,почти невидим.

Ех,че умен съм,нали?

Чувалът пълен е, тежи...

 Децата запяват коледни песни край елхата, а вълкът се измъква с чувала.Връща се след малко и се присъединява към пеещите деца.

Изведнъж Катеричката вижда,

че чувала го няма.

 Катеричката :

-Чувала с подаръците няма.

Беля е станала голяма.

Кой може да е толкоз лош

крадец да бъде в тази нощ?

 Всички хорово /без Вълчо / :                           

-Дядо Коледа видял е,

Дядо Коледа разбрал е,

Затова, нека си признае,

защото после ще се кае.

 Седмото джудже :

-Който е откраднал на децата

подаръците под елхата

на нито една Нова година

подарък за него няма да има...

 Излиза Вълчо смутен :

-Ама чакайте,аз на шега...

Оставих чувала зад тази врата...

Искам подарък и за мен да има,

и тази, и друга Нова година.

Моля ви, сега ми простете!

 
Вълчо донася чувала и го оставя пред всички.

Всички хорово :

 Прощаваме ти, щом се ти разкайваш.

Ела попей отново с нас.

    

Всички запяват Коледна песничка.

 

 




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - купить найк рюкзак
30.10.2012 10:53
Здраствуйте!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://avtonom.kz/user/dualsepes/>одежда секонд хенд интернет магазин </a> купить мото куртку <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/#короткие-пышные-платья»>короткие пышные платья</a> короткие платья фото <a href=http://10palcev.org.ua/index.php?subaction=userinfo&user=EmortLatsCato>платья напрокат </a> бижутерия в запорожье ... Хороших Вам покупок!
-====-
Discount for Christmas - <a href=http://kamagra-fedex.blog.hr/>Oral Jelly free shipping Buy Kamagra </a> - Kamagra tablets for sale :.Kamagra Online prescriptions pharmacy .: Discount for Christmas 7 5 % == <a href=http://buy-kamagra.blog.hr/>Buy Cheap UK Kamagra pills </a> - Kamagra tablets 100mg pills
цитирай
2. анонимен - платье на 1 год
04.11.2012 14:32
Доброго времени суток!Оформить заказ выгодный для Вас! Тогда читайте новость - <a href=http://ooopartner.org/user/Spakbloopay/>купить свадебное платье в донецке </a> интернет магазин одежды в саранске <a href=http://www.lamoda.kiev.ua/>платья дженифер </a> недорогие женские сумки <a href=http://argo-zdorovo.com/user/Almolfwouccus/>платья турция купить </a> купить брендовую одежду оптом ... Удачи Всем!
-====-
Discount for Christmas - <a href=http://super-kamagra.blog.hr/>ajanta pharma kamagra </a> - Kamagra foam India :.kamagra uk buy .: Discount for Christmas 7 5 % == <a href=http://info-kamagra.com/>Kamagra long term side effects </a> - kamagra voucher
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: mishevgd
Категория: Изкуство
Прочетен: 149823
Постинги: 20
Коментари: 20
Гласове: 19
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930